Το anakata.gr χρησιμοποιεί cookies για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του. Επίσης, κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση του anakata.gr στους συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων και ειδκότερα στην google.

ΑΝΑΚΑΤΑ
0
0
0
s2sdefault

Το παρακάτω κείμενο κυκλοφορεί αρκετά χρόνια στο διαδίκτυο και υποτίθεται ότι είναι η απάντηση του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών της Ρενό σε επιστολή αγανακτισμένου πελάτη της. Ο οποίος φυσικά ήταν Έλληνας!

Dear Mr. KatsiarosD.

We have received and analyzed your complaint letter regarding the "arhidia kivotio" issue on Renault Megane cars. Unfortunately, we were unable to find this term (arhidia kivotio) in our databases and we kindly ask you to send to us more detailed specification about.
Also, please be so kind to translate in English the following expressions: "gamo to aftokinito sas", "valte to ston kolo sas" and "gamo tin kariola tin reno ".

Sincerely yours,

Michel Mouton

Customer Service Representative

414 Avenue Miramax, DC668, Douai , France